O namaUslugeProjekti
Rubrike
Kontakt

Press
TV
www
Pod lupom
Naš stav
Pitamo vas
Ebart Lab
Drugi o nama
Galerija
Čović: 39 miliona, a samo Vujoševiću 600.000 evra?
26. Oktobar 2017. godine
Predsednik Crvene zvezda Nebojša Čović rekao je da je finansijski izveštaj koji se pojavio na društvenim mrežama bajata vest ,koju su pustile – "naše komšije".
Senzacija na startu: Krunićeva izbacila sedmu na svetu!
29. Avgust 2017. godine
Srpska teniserka Aleksandra Krunić savladala je u prvom kolu US Opena Britanku Džoanu Kontu, sedmu igračicu sveta, rezultatom 4:6, 6:3, 6:4,
Sve što treba da znate o novoj Vladi
27. Jun 2017. godine
Beograd -- Nova Vlada imaće 18 ministarstava i tri ministra bez portfelja. Vulin i Đorđević zarotirali mesta. Nova lica: Goran Trivan i Nenad Popović.
Dočekana 21 delegacija, ko sve dolazi na inauguraciju?
23. Jun 2017. godine
Beograd -- Prijem povodom stupanja na dužnost predsednika Srbije Aleksandra Vučića biće održan od 18.00 u Palati "Srbija" na Novom Beogradu.
Stupa na snagu Zakon o sprečavanju nasilja u porodici
01. Jun 2017. godine
Na snagu stupa novi Zakon o sprečavanju nasilja u porodici koji treba da spreči nasilje u porodici pre nego što do njega dođe.
Najmlađi srpski roker: Heroji uvek idu napred
31. Maj 2017. godine
Najmlađi roker u regionu Nikola Džoni Ranković (13), koji je svojim talentom i ogromnom energijom osvojio publiku i zadobio poštovanje starijih kolega, uveliko se priprema za još jedan humanitarni koncert, piše pesme, planira veliki broj koncerata tokom leta, ali ne posustaje ni u pripremama za lond...
Avioni sleteli u BG, stigla deca "zarobljena" na Kipru
18. April 2017. godine
Oba aviona koja su otišla na Kipar po trinaestoro dece iz Srbije koja su od nedelje uveče bila zarobljena na aerodromu u Larnaki sletela su u Beograd.
Demonstranti se ogradili od političkih stranaka i dali rok
10. April 2017. godine
"Protest protiv diktature" saopštio je da je "protest nastao kao vid potrebe da se nezadovoljstvo građana čuje" i ogadio se od uticaja političkih stranaka.
MESTO U KULTURAMA BALKANSKIH ZEMALJA
20. Oktobar 2017. godine
Danas
Igor Koruga ispred Kondenz festivala savremenog plesa Jubilarno izdanje desetog Kondenz festivala savremenog plesa i performansa održaće se od 20. do 25. oktobra, u organizaciji Stanice - Servisa za savremeni ples, u više prostora u Beogradu (Magacin u Kraljevića Marka, Bitef teatar, Le Studio). Publika će moći da pogleda šest performansa, među kojima i premijeru predstave „Thundetstuck“ inspirisanu radom Nikole Tesle. Takođe, 20. i 21. oktobra, kao uvod u Kondenz festival, u Beogradu se održava značajan međunarodni skup u oblasti savremenog plesa, koji se bavi zagovaranjem bolje pozicije ove oblasti u Srbiji i regionu - „Nomad Dance Advocates“ - uz učešće brojnih međunarodnih i domaćih stručnjaka. O tome smo razgovarali sa koreografom Igorom Korugom, članom kreativnog tima festivala. n Pred nama je deseti Kondenz. Šta je to što je karakteristično za ovo festivalsko izdanje, i koji biste program preporučili publici? - Ovogodišnje izdanje Kondenz festival nastavlja sa promovisanjem vidljivosti domaćih autora i koreografa lokalne scene, i njihovih novih i uvek aktuelnih umetničkih predloga/interpretacija o tome šta sve možemo posmatrati kao/kroz ples i kakva nova iskustva i saznanja nam to kao publici donosi. Pored domaćih, imaćemo i predstave dvoje koreografa iz Švedske (Stina Nyberg i Frederic Gies). Uz glavni, tu je i prateći program u okviru kojeg će publika imati priliku da čuje o aktuelnim istraživanjima arhiviranja savremeno-plesnih praksi u regionu, prisustvuje retrospektivi dosadašnjih festivalskih izdanja, učestvuje na interaktivnim predavanjima, kao i da pogleda prezentacije umetničkih istraživanja i radionice umetnika koji su trenutno deo rezidencijalnog programa Stanice. Posebna specifičnost ovogodišnjeg programa, jeste i to da je osmišljen kroz formu kolektivne saradnje umetnika i kulturnih producenata iz Stanice: Ane Dubljević, Marka Milića, Jovane Rakić Kiselčić, Marijane Cvetković, Ksenije Đurović, Mirjane Dragosavljević, Dalije Aćin Thelander i Igora Koruge. n U okviru Kondenza održava se i poseban međunarodni skup „Nomad dance Advocates“. Zbog čega je on važan i koje su osnovne teme koje će biti razmatrane? - „Nomad dance Advocates“ je međunarodni skup posvećen zagovaranju boljeg položaja savremenog plesa u kulturnim politikama balkanskih zemalja. Porukom Napravimo mesta za ples! uputili smo poziv svim lokalnim donosiocima odluka o kulturi, da provedu dva dana u Beogradu zajedno sa umetnicima i radnicima u kulturi sa lokalne, regionalne i internacionalne plesne scene. Cilj ovakvog okupljanja je da se zajednički osmisle nove kulturne politike za savremeni ples na lokalnom, nacionalnom i regionalnom nivou i da se unaprede uslovi za kulturnu saradnju i razmenu na Balkanu. Neke od krucijalnih tema koje ćemo dotaći su obezbeđivanje stalnih prostora za programe savremenog plesa, razvoj publike, uvođenje transparentnih procedura odlučivanja u stvaranju specifičnih politika za podršku savremenom plesu, uvođenje strukturalnih grantova za opstanak nezavisnih organizacija i regionalnih grantova za saradnic?ke projekte u oblasti savremene umetnosti, prihvatanje evropskih praksi i principa poštovanja i saradnje sa nezavisnim sektorom u kulturi itd. Skupu će prisustvovati ministar kulture Makedonije, predstavnici ministarstava kulture Slovenije, Hrvatske, Bugarske, Francuske, Austrije, Švedske, a nadamo se i Srbije. n Na koji način Stanica doprinosi poboljšanju položaja savremene plesne scene i njenih aktera? - Najveći doprinos Stanice ogleda se u umrežavanju i partnerstvima sa regionalnim i internacionalnim umetničkim scenama, plesnim mrežama, kulturnim centrima, javnim ustanovama kulture, festivalima itd. Upravo kroz te partnerske projekte i saradnje, veliki broj domaćih igrača i koreografa je odlazio na internacionalnu scenu (Evropa i SAD) da se tamo razvija i obrazuje. Od osnivanja organizacije 2006. godine - na inicijativu umetnika sa lokalne plesne scene - do danas, kroz Stanicu se ulagao veliki trud u razvoj obrazovanja, kritičkog i teorijskog mišljenja, kulturnih politika, produkcije umetničkih radova savremenog plesa, obezbeđivanje prostora za rad, stvaranje međunarodne saradnje, transdisciplinarno povezivanje sa drugim umetničkim praksama i oblastima, razvoj plesnih praksi za najmlađu publiku itd. Na žalost, toliki kulturno-umetnički kapital i dalje ima vrlo malu vidljivost u okviru lokalnih medija i institucija kulture, jer ne prati spektakularne, populističke ili tradicionalističke sadržaje koje kulturna politika promoviše.

Antrfile:

Autor: K. D.
Arhiva vesti