O namaUslugeProjekti
Rubrike
Kontakt

Press
TV
www
Pod lupom
Naš stav
Pitamo vas
Ebart Lab
Drugi o nama
Galerija
Beer Fest posetilo 520 hiljada ljudi
21. Avgust 2018. godine
Upravo završeni 16. Belgrade Beer Fest posetilo je više od 520.000 ljudi, objavili su danas ogranizatori.
Beer Fest je na taj način potvrdio da je najposećeniji u ovom delu Evrope i da jedinstvena atmosfera koja vlada na festivalu u Beograd dovodi goste iz celog sveta.

Prvi put ove godine muzički program se odvijao na tri bine, a publika je imala priliku da uživa u više od 59 sati vrhunskih koncerata, među kojima su bili i nastupi svetskih zvezda Roisin Murphy i bend The Stranglers.

Publika na Ušću uživala je i u 60 nastupa najvećih regionalnih i domaćih muzičkih zvezda među kojima su bili: Riblja Čorba, Dr Nele Karajlić, Van Gogh, YU grupa, Dejan Petrović, Aerodrom, Let 3, Goblini, Partibrejkers, Sunshine, Bad Copy, Kiki&Piloti, Orthodox Celts i mnogi drugi.

U šest festivalskih zona posetioci su mogli da uživaju u više od 300 pivskih ukusa i odličnoj hrani koju je ponudilo 80 izlagača.

Organizatori festivala posebnu zahvalnost duguju službama grada Beograda bez čije podrške ne bi bilo moguće realizovati festival ovog obima.

Svakog dana oko 100 radnika sa 15 vozila JKP „Gradska čistoća“ i „Zelenilo Beograd“ uklanjalo smeća, a sepacija otpada se radila na licu mesta, tako da je prikupljeno više od 3 ipo tone limenki za reciklažu.

Na signalizaciji oko festivalskog prostora je bilo angažovano 20 radnika i 6 vozila, a sve vreme trajanja festivala su dežurale i ekipe električara i javnog osvetljenja.
Zahvaljujući odgovornim posetiocima festival, kao i predstavnicima MUP-a Republike Srbije, bezbednost festivala bila je na visokom nivou, tako da za pet dana nije zabeležen nijedan incident na samom festivalu, kao ni u saobraćaju.

Ove godine po šesti put je organizovan besplatan prevoz u Beogradu, a treći put akcija je organizovana i iz Novog Sada, Kragujevca i Niša.

Na ovaj način bezbedno je prevezeno više od 50 hiljada posetilaca, koji su se i edukovali o važnosti odgovorne konzumacije.

Akcija je realizovana u okviru društveno odgovorne kampanje „Društvo, ko vozi kući“, a koju su organizovale kompanija Heineken Srbija, Agencija za bezbednost saobraćaja i Belgrade Beer Fest.

Izvor: B92
Nemci vape za radnicima
05. Oktobar 2018. godine
Zbog ovoga se igra Liga šampiona
03. Oktobar 2018. godine
Arhiva vesti