Medijski arhiv Ebart je jedini u regionu stvorio sopstvenu bazu medijskih izveštaja za proteklih 20 godina, na osnovu kojih je moguće uraditi sveobuhvatnu analizu dugoročnog medijskog prisustva. Na zahtev klijenta, iz Medijskog arhiva od preko 6.000.000 tekstova objavljenih od 2003. do danas izdvajamo tražene sadržaje, koje zatim analiziramo prema različitim analitičkim parametrima.
Koristeći uzorak dobijen pretragom baze detaljno analiziramo medijsku sliku o traženoj temi, kompaniji, instituciji ili pojedincu i kreiramo svojevrsni medijski profil naših klijenata. Pored ostalog, klijent može da se upozna sa hronologijom za njega važnih događaja i uoči pozitivan ili negativan publicitet u određenom vremenskom periodu.
Usluge analitičkog tima Ebarta do sada su koristile međunarodne i nevladine organizacije, strane i domaće kompanije, političke stranke, advokatske kancelarije kao i pojedinci iz kulturnog i javnog života.