|
|
Usluge
Analize medijskog prisustva i načina izveštavanja – Medijske analize
Medijski arhiv Ebart je jedini u regionu stvorio sopstvenu
bazu medijskih izveštaja za proteklih 20 godina, na osnovu kojih je moguće
uraditi sveobuhvatnu analizu dugoročnog medijskog prisustva. Na zahtev
klijenta, iz Medijskog arhiva od preko 6.000.000 tekstova objavljenih od 2003.
do danas izdvajamo tražene sadržaje, koje zatim analiziramo prema različitim
analitičkim parametrima.
Koristeći uzorak dobijen pretragom baze detaljno analiziramo
medijsku sliku o traženoj temi, kompaniji, instituciji ili pojedincu i kreiramo
svojevrsni medijski profil naših klijenata. Pored ostalog, klijent može da se
upozna sa hronologijom za njega važnih događaja i uoči pozitivan ili negativan
publicitet u određenom vremenskom periodu.
Usluge analitičkog tima Ebarta do sada su koristile
međunarodne i nevladine organizacije, strane i domaće kompanije, političke stranke, advokatske kancelarije
kao i pojedinci iz kulturnog i javnog života.
Prikupljanje i čuvanje medijske građe - Medijski arhiv
Novinski arhiv čine tekstovi iz najuticajnijih i
najtiražnijih štampanih medija u Srbiji, koje Ebart arhivira od 2003. godine do
danas. Za arhiv je odabrano više od 3.500.000 članaka, koje je moguće
pretraživati u celini izborom željenih ključnih reči. Arhiv je svakog dana
bogatiji za 400-500 novih tekstova, a svi tekstovi su grupisani po temama,
datumima i medijima.
Novinski arhiv posebno je značajan za institucije, kompanije
i pojedince koji vode računa o svom imidžu, žele da unaprede komunikaciju sa
javnošću ili da jasno sagledaju svoje medijsko prisustvo. Arhiv je veoma
značajan alat i medijskim kućama i istraživačima, kojima omogućava ozbiljno
bavljenje istraživačkim novinarstvom.
Praćenje medijskog izveštavanja - Medijski kliping
Medijski arhiv Ebart nastao je 2000. godine kao prva srpska
kompanija koja se bavila elektronskim klipingom, a od tada do danas poverenje
nam je ukazalo više od 550 klijenata. Ebart prati preko 350 štampanih izdanja,
TV i radio stanica i web-portala i svakodnevno informiše institucije, kompanije
i pojedince o njihovom medijskom prisustvu. Našim klijentima nekoliko puta u
toku dana se dostavljaju izveštaji elektronskom poštom, a dnevni izveštaj je
uvek dostupan u web bazi, gde klijenti mogu pogledati ili pretražiti svoj kliping i koristiti uvek dostupne analitičke alate.
|
|
Arhiva vesti
|